Ana Sayfa


Çay içmek, inme riskini azaltıyor

e-Posta Yazdır PDF

Çay içmek, inme riskini azaltıyor

Hollanda, Finlandiya ve Amerikada yapılan altı farklı çalışma sonucunda çay, kakao, meyve ve sebze gibi besinlerde bulunan flavonollerin fazla miktarda alımının inme riskini yüzde 20 oranında azalttığı ortaya çıktı. Çayın içerdiği flavonollerin inme riski üzerine etkisini inceleyen çalışmalarda, katılımcılar yaş, cinsiyet ve vücut kütle indeksi gibi özellikleri de dikkate alınarak altı yıl boyunca izlendi. Çalışmalar sonucunda yüksek miktarda flavonol tüketiminin inme riskini yüzde 20 oranında düşürdüğü belirlendi.

 

Bu İçerik 2625 Defa Okunmuştur
 

Sponsor

Destekliyoruz

Sponsor

Ziyaretçi Bilgisi

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterBugün22
mod_vvisit_counterDün76
mod_vvisit_counterBu Hafta98
mod_vvisit_counterBu Ay549
mod_vvisit_counterToplam59734

Uyarı: Sitemizde yer alan yazı, haber, makale, yorum ve tüm tıbbi bilgiler sadece genel bilgilendirme amaçlıdır. Bu bilgiler zamanla geçerliliğini kaybedebilir. Sitede yer alan bu bilgiler hiçbir zaman doktor muayenesinin yerini alamaz, doktor muayenesi ve tedavisi yerine kullanılamaz, kişisel teşhis ve tedavi yönteminin seçimi için değerlendirilemez. Sağlığınızla ilgili durumlarda lütfen uzman bir doktora danışınız. Sitemiz, uzman bir doktora danışılmadan yapılan herhangi bir uygulamadan doğabilecek zarardan sorumlu tutulamaz. Sitemizi ziyaret edenler bu uyarıları kabul etmiş sayılacaktır.